Indkøbskoordinator – Ansøgningsfrist: 6. maj 20192019-04-08T11:53:38+00:00


I Bygma får du indflydelse fra første arbejdsdag. Din viden er et vigtigt værktøj, når du skal udvikle stærke løsninger sammen med vores forretninger. Sådan hjælper du med at bygge Danmark.

Indkøbskoordinator

Vi søger en indkøbskoordinator til vores indkøbsafdeling på hovedkontoret i Søborg.

Jobbet
Indkøbsafdelingen er en strategisk forretningsenhed i Bygma Gruppen A/S, som bl.a. står for centrale forhandlinger af rammeaftaler med leverandører, udvikling af kategoristrategier og opfølgning på leverandørperformance. De operationelle opgaver, som omfatter daglig bestilling af varer til lager foretages decentralt i Bygma Gruppens forretningsenheder.

Du vil indgå i et stærkt team og blive involveret i mange facetter inden for indkøb af trælast og byggematerialer. Dine basisopgaver vil ligge i det analytiske og administrative, herunder statistikker, markedsføringstiltag, kontrakter og leverandørkontakt. Alt sammen krydret med en god omgang ad hoc-opgaver, der løbende kan udbygges i forhold til dine kompetencer.

Du får en bred kontaktflade både internt og eksternt – med mulighed for at lære produkter og branchen rigtig godt at kende.

Vil du hjælpe med at udvikle vores forretning?
Har du lyst til at være indkøbskoordinator i Bygma, forventer vi, at du:

  • er struktureret, analytisk og har flair for tal
  • er ansvarsbevidst og udviser ejerskab for dine opgaver
  • er fortrolig med MS Office pakken, særligt Excel
  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund – fx nyuddannet kandidat eller bachelor

Du får ansvar fra dag ét
I indkøbsafdelingen er du med i front fra første arbejdsdag, og her er sjældent langt fra idé til handling. Du får mulighed for at folde dig ud i dit fag – hver dag. Vi ved, at din viden er et vigtigt værktøj til at styrke vores forretning. Og du kan løbende lægge nye lag på din karriere.

Bygma er en familieejet virksomhed med solide rødder og højt til himlen. Vi står kun til regnskab for os selv, så når vi investerer, gør vi det langsigtet. Du bliver en del af vores stærke kultur med loyale ’BygMakkere’, der løfter i flok som ét samlet hold. Samtidig giver vi plads til fritid, så du kan genoplade dine batterier.

Kan du se dig selv hos os?
Så søg jobbet via linket nederst på denne side. Fristen er 6. maj 2019. Vi holder løbende samtaler og kan derfor vælge den rette kandidat inden ansøgningsfristens udløb. Så skynd dig at sende os din ansøgning – vi glæder os til at høre fra dig.

Vi forventer, at du kan tiltræde senest 1. juli 2019. Arbejdsstedet er Bygma Gruppens hovedkontor i Søborg, som beskæftiger ca. 65 medarbejdere. I indkøbsafdelingen vil du få 12 kollegaer og referere til indkøbschef Lars Hey. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars på 2840 8485.

Ansøgningsfrist: 6. maj 2019